BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 8, 2011

i ♥ this song

salam


KISAH HATI

hati ku hati mu
menjadi satu cinta
ku rasa
hadir mu
menyempurna kan aku
tapi
cinta bukan milik kita
semua harus berakhir

yeah..

cinta
kau dan aku
tak kan mungkin bersatu
untuk saat ini
di dunia ini
mungkin kita bersama
nanti di atas sana
biar ku setia
menjaga cinta mu
selamanya

oohhh..oohhh..

tapi
cinta bukan milik kita
semua harus berakhir

yeah..
hey..
yeah..yeah..

cinta
kau dan aku
tak kan mungkin bersatu
untuk saat ini
di dunia ini
mungkin kita bersama
nanti di atas sana
biar ku setia
menjaga cintu mu

cinta
kau dan aku
tak kan mungkin bersatu
untuk saat ini
di dunia ini

ohh..ohh..ohh..

biar ku setia
menjaga cintu mu
selamanya

ohh..ohh..ohh..



lagu ni..sebenar nya begitu bermakna..setiap kali aku dengar lagu ni,mesti aku rasa nak mengalirkan air mata..tapi aku rasa,tak perlu la aku bercerita lebih lanjut..sebab ia melibat kan ramai pihak..dan ada hati yang perlu aku jaga..biar la ia terus menjadi tanda tanya..


opppssss,sila la like ye!!

0 comments: