BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 13, 2011

i falling in ♥

assalamualaikum..
auwww~~
aku da jatuh cinta nyah..gatal ea ko..hahahaha..ade aku kisah?? tapi sayang,aku jatuh cinta kat suami orang..kuang..kuang..kuang..siapa kah jejaka yang di maksud kan itu..jeng..jeng..jeng..


ni la dia,Aaron Aziz..auwww~~love u la (marah bini dia nanti)..hahahaha..tapi,jangan salah faham..aku bukan betul-betul jatuh cinta kat dia..aku cuma jatuh cinta dengan watak yang dia lakon kan iaitu watak Ahmad Seth Tan..serius,romantik gilew..sehingga membuat kan aku termimpi-mimpi (sah,kau da angau ni)..tak pernah aku jumpa lelaki romantik macam Ahmad Seth Tan ni (eeerr..wujud ke watak seperti ini di dunia sebenar??)..kebanyak kan kawan lelaki aku,semua cemburu bila aku asyik sebut-sebut pasal Ahamd Seth Tan ni..dia orang mesti cakap "alah,tu berlakon je".."alah,kalau betul-betul tak ade nya dia romantik macam tu"..who cares,right?? yang penting,dia dapat menjiwai watak ni dan berjaya menawan kebanyak kan hati wanita di Malaysia..bukan tu je,malah cerita Nora Elena mempunyai peminat fanatik nya yang tersediri (termasuk aku la tu)..

hahahaha..peduli la kan..yang penting aku suka same Ahmad Seth Tan dan kalau la aku jumpa orang yang macam tu InsyaAllah aku berubah (eeerr..boleh percaya ke??)..harap-harap la kan..
amin :)




P/s: siapa yang tak tengok cerita Nora Elena,rugi babe!!



opppssss,sila la like ye!!

0 comments: