BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 14, 2011

assalamualaikum..

menulis post ni sambil menangis..sebenar nya,tanpa aku sedari hati ini terluka..hati ini,cukup terluka tapi aku sentiasa menipu diri sendiri..

adakah diri ini terlalu ego..atau berpura-pura tabah??setiap kali aku mendengar lagu yang boleh mengingat kan aku pada dia,pasti berlinang air mata aku..



Ya Allah..hanya pada-Mu aku meminta dan memohon..Kau tabah kan la diri ini untuk hadapi setiap dugaan-Mu Ya Allah..aku tahu,setiap ape yang berlaku adalah di atas kehendak-Mu..jika dia bukan di takdir kan untuk ku,aku pasrah dengan ujian-Mu kerana aku yakin,Kau lebih mengetahui ape yang terbaik untuk diri ku..Ya Allah,terima kasih atas pertemuan aku dan dia..aku tahu,di sebalik ape yang berlaku pasti ade hikmah nya..Ya Allah,jika dia memang di takdir kan untuk diri ku,Kau lindungi la hubungan kami dari perkara-perkara yang Kau murkai..Kau permudah kan la hubungan kami..Ya Allah,hanya pada-Mu ku memohon suci kan la hati ku dan hati nya sehingga dapat melaksana kehendak dan rencana-Mu Ya Allah..Amin..


opppssss,sila la like ye!!

0 comments: