BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 15, 2011

♥ first time ♥

first time aku dengar lagu ni.aku terus "eh,ape tajuk lagu ni","eh,siapa penyanyi dia","eh,aku nak download la lagu ni"..
peh,kira bagi effect yang besar la kan lagu ni kat diri aku..nak tahu lagu ape?? ni ha..


aku tak tahu apa yang ku rasa kan
dalam hati ku saat pertama kali
lihat diri mu,melihat mu

seluruh tubuh ku terpaku dan membisu
detak jantung ku berdebar tak menentu
seperti nya aku tak ingin berlalu

beri kan cinta mu juga sayang mu
percaya pada ku ku kan menjaga mu
hinnga akhir waktu menjemput ku

ku beri kan cinta ku juga sayang ku
percaya pada ku ku kan menjaga mu
hingga akhir waktu menjemput ku

saat ku tahu kau akan pergi jauh
izin kan aku tuk selalu menanti mu
untuk kata kan ku ingin diri mu (ingin diri mu)

agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintai mu aku akan menunggu
hingga diri mu kembali untuk ku

tolong la aku bagaimana diri ku
ungkap kan itu rasa yang membelenggu
dalam hati ku ku cinta pada mu



ni la lagu nya..klik kat tajuk lagu kay,kalau nak dengar dan tengok video..

kalau la boleh,aku nak bagi lagu ni kat seseorang..aku nak dia percaya kan aku..aku nak dia tahu,betapa aku sayang kan dia..aku nak dia tahu,kat hati aku cuma ade dia..hanya dia..tapi..tak apa la..aku yakin,satu hari nanti dia akan tetap tahu..walau pun mungkin dia bukan ditakdir kan untuk aku (=


opppssss,sila la like ye!!

0 comments: