BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 8, 2010

melaka lagi (^.^)

salam..


hari ni aku gerak pergi bp pukul 7..hahahaha..otak dia r kan..da la malam aku tidur pukul 3 pagi..then,dalam 4 lebih aku bangun sebab nak bersiapkan..dengan barang semua belum kemas..ha..tu la perangai aku kan..suka buat kerja last minute..peh..otak dia,ngantuk giler la siot..tapi..kena tahan je la..
then,gerak pergi melaka pula..akupun tak tahu la kan,apa yang aku suka sangat pergi melaka ni..bukannya best sangatpun,kan..hahahaha..tapi..macam show la pulak pergi situ..ok la..perasaan akupun aku da tak tahu nak cakap..masa perjalanan pergi tu,aku tengok langit..peh,show habis..serius..Tuhan tu memang Maha Pencipta..dijadikannya langit dengan begitu indah sekali..show je..

ok,aku sebenarnya da lupa nak cerita apa..tadi masa jalan-jalan kat melaka,kepala otak aku asyik ingat "nanti nak tulis pasal ni kat blog" "nanti nak tulis pasal tu kat blog" tapi..bila da on blog ni,aku da tak ingat nak cerita apa..hahahaha..bak kata Dr. M 'Melayu mudah lupa'..hahahaha..serius,aku da tak ingat..
ok,yang aku ingat..aku masuk syurga dunia tadi..hahahaha..otak dia la..aku masuk kedai coklat la..hahahaha..peh,aku ni giler coklat..bila da duduk kat dalam kedai coklat..fuhhh!!tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata..Ya Allah,meriahnya dapat menghidu bau coklat..lepas tu,tengok coklat yang berwarna-warni dan comel loteh..aduiii..rasa macam nak duduk kat dalam tu untuk selama-lamanya la pulak..

tengok la.. adoiyaiii.. comey kan..lawa-lawa pulak tu..
 banyakan coklat.. adoiyaiii.. kau orang tak nak ke hadiahkan aku coklat banyak-banyak macam ni..
ok,aku lupa nak bagi tahu.. aku jalan-jalan kat melaka hari ni berbaju kurung.. alah-alah perempuan melayu terakhir la.. hehehehe..


ok,cunnn!!habis sudah cerita aku!!


opppssss,sila la like ye!!

0 comments: