BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 25, 2010

cinta

salam..

Tuhan.....

saat aku menyukai seseorang teman..
ingat kan la aku bahawa akan ada sebuah akhir..
sehingga aku tetap bersama yang ta pernah berakhir..

Tuhan.....

ketika aku merindu kan seseorang kekasih..
rindu kan la aku kepada yang rindu cinta sejati Mu..
agar kerinduan terhadap Mu semakin menjadi..

Tuhan.....

jika aku hendak mencintai seseorang..
temu kan la aku dengan orang yang mencintai Mu..
agar bertambah kuat cinta ku pada Mu..

Tuhan.....

ketika aku jatuh cinta..
jaga la cinta itu..
agar tidak melebihi cinta ku pada Mu..

Tuhan.....

ketika aku berucap aku cinta pada mu..
biar la ku kata kan kepada yang hati nya bertaut pada Mu..
agar aku ta jatuh cinta dalam cinta yang bukan kerana Mu..

sebagaimana orang bijak berucap..

mencintai seseorang bukan la apa-apa..
dicintai seseorag adalah sesuatu.. 
dicintai oleh orang yang kau cintai sangat la bererti..

...tetapi...

mencintai dan dicintai oleh sang pecinta adalah segalanya..



opppssss,sila la like ye!!

0 comments: