BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 15, 2011

tiba-tiba lakan..

assalamualaikum :)

ok,insya-Allah dalam tahun ni akak aku akan menamatkan zaman bujangnya..jadi,persediaan untuk perkahwinan sedang dilakukan..seperti beli cincin,pilih pelamin dan sebagainya..bila tengok akak aku nak buat persediaan ni kan,tiba-tiba aku pun rasa nak kahwin..hahahahaha (dulu cakap tak nak kahwin)..terasa macam seronok pula..dulu,masa abang aku kahwin,aku tak terasa pula..mungkin sebab masa tu aku muda lagi kowt (sekarang pun muda lagi apa)..hehehehehe..tengok akak aku,akupun berangan la..hahahahaha (sengal)..

akak aku sibuk cari cincin,akupun cari..siap bincang dengan si dia ni,nak cincin emas kuning ke putih (bodoh seyh aku ni)..aku ni,tak suka emas kuning..tak tahu la kenapa..aku suka emas putih..


best kan,kalau dapat cincin macam ni..peh,meriah beb..then,aku suka cincin couple..tapi,seperti yang kita tahu,lelaki tak boleh pakai emas (eeerr,tak kan nak pakai silver kowt)..hehehehe..mama cakap,pakai suasa (tak tahu la,betul ke tak ejaan tu)..


kalau la boleh dapat sepasang macam ni,kan meriah..nanti tengok cincin je,aku da kenal laki aku (eeeerr,ngok la aku ni)..

hehehehehe..aku dengan dia,sama-sama suka hitam..so,aku ingat aku nak buat tema hitam purple untuk pihak aku..tapi ni cuma perancangan..mana la tahu,nanti aku ubah fikiran..


aku memang suka pelamin yang simple je..yang tak terlalu semak..nanti orang boleh nampak aku jadi permaisuri sehari (aaauuuuwww..perasaan sekejap!!)..

then,pihak dia hitam merah..



hehehehehe..dia memang awal-awal da cakap nak hitam merah..ok la,aku mengalah la kan..yang duduk sebelah dia nanti pun,aku juga (aauuwww..perasan nyah!!)..

ok,dari dulu aku berangan,kalau kahwin aku nak pakai gaun (alah-alah princess gitu)..


aku nak simple je tapi menarik (kalau boleh nak yang kain kembang)..



yang macam ni ha..lawa gitu (ni semua pengaruh disney princess)..

hahahaha..then,aku kalau boleh nak kek yang macam ni..



lawakan hiasannya..nampak simple tapi menarik (pada pendapat aku la)..then,kalau boleh aku nak buat sendiri kek pengantin ni (aii,macam sempat la pula kan nak buat)..

hahahaha..ni semua,angan-angan je..aku nak kahwin,insya-Allah,masa umur aku 25 tahun,pada tahun 2015 la..lambat lagi,lebih kurang  dalam 4 tahun lebih lagi..hehehehe..tapi tak salah kan,nak berangan dulu..huhuhuhu..doa-doa kan la angan-angan aku tercapai..aminn..


opppssss,sila la like ye!!

0 comments: