BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 15, 2010

hari ni

hari ni aku nangis..bodoh kan..nangis sebab seseorang ucap kan kata sayang pada aku..hahahaha..bunyi macam giler kan!! orang lain,mungkin happy bila seseorang ucap kan kata sayang..tapi aku,aku nangis..sampai tersedu-sedu aku nangis..memang aku ta happy sebab seseorang yang ucap kan kata-kata sayang tu,seseorang yang ta mungkin aku akan sayang sampai bila-bila seperti mana dia sayang kan aku..bukan aku membenci,tapi..hati ni ta pernah terbuka untuk dia..Ya Allah,dugaan apa yang Kau beri kan pada aku sebenar nya??kenapa aku ta mampu untuk menyayangi nya??adakah aku begitu kejam pada nya??kenapa insan yang hina seperti aku yang dikasihi nya??apa yang aku da lakukan sehingga dia begitu menyayangi diri ini??Ya Allah,aku tahu Kau lebih mengetahui apa yang terbaik untuk diri ni..Kau tabah kan la diri ini dalam mengharungi setiap dugaan-Mu Ya Allah..aku redha dengan setiap ketentuan-Mu..Aminn..



opppssss,sila la like ye!!

0 comments: