BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 1, 2010

bermulanya tahun baru..

Assalamualaikum..
kini masuknya tahun 2010..
masuknya tahun baru,bermakna usia semakin meningkat..
tahun ni,umur aku ialah 20 tahun..
sudah dalam kategori 20an..
hehehehe..
tak kisah la..
umur hanya angka..
yang penting diri kita..
semakin meningkat usia ni..
fikiran juga jadi semakin matang..
aku kini,lebih menghargai hidup aku..
yang paling penting..
aku kini lebih menghargai siapa yang ada di sisi aku..
terima kasih aku ucapkan kepada cinta aku..
yand sentiasa ada di sisi aku..
di saat aku gembira,sedih.kecewa,semua la..
dia tetap ada di sisi aku untuk menemani aku..
tidak lupa juga aku ingin ucapkan terima kasih kepada keluarga dan kawan-kawan aku..
yang banyak memberi dorongan dan kekuatan..
terima kasih..
kepada yang pernah aku lukai atau yang pernah terluka dengan sikap aku..
aku hanya mampu mengucapkan kata maaf..
aku memohon maaf..
terutamanya kepada seorang girl yang merasakan aku ingin merebut buah hati dia..
maaf la..
akupun xboleh nak salahkan kau..
mungkin kalau aku berada di tempat kau,akupun akan lakukan perkara yang sama..
tapi..
untuk pengetahuan kau..
aku x adapun berhubung dengan bf kau..
kalau adapun hanya untuk bertanyakan sesuatu atau hanya untuk menceritakan masalah aku..
hak aku pernah dirampas..
dan aku tahu bagaimana sakitnya sekiranya hak kita dirampas..
so..
aku rasa xada apa yang perlu kau risaukan..
sebab aku ada hak yang perlu dijaga..
dan aku juga xnak kehilangan hak aku..
erm..
akhir kata..
terima kasih pada semua..
dan maaf sekiranya kata-kata aku ni ada menyinggung perasaan yang membaca..


opppssss,sila la like ye!!

0 comments: